- 7 hg

På bara en dag har jag gått ner 7 hg. Hur då kanske ni undrar, det gör fan jag med. Ställde mig nyss på vågen och den visade 57.4. Det gör en motiverad! Jag har inte småätit så mycket idag, duktiga jag! Istället har jag ätit frukost och middag. Blev ingen lunch eftersom jag vaknade så sent så jag åt frukost vid 1 tiden. Ska strax ta mig lite kvällsmat och sen gå och lägga mig för ska upp tidigt imorgon och träna..
Och imorgon börjar mellandagsrean, undra hur mycket träning man får då genom att springa genom affär och affär? Tror jag ska låna mammas stegräknare för att se, borde ju vara intressant faktiskt.

Läste på aftonbladet att man bränner 95 kalorier om man går lätt i 30 minuter. Om man istället går tufft bränner man 135 kalorier. Värt att tänka på när jag mellandagsshoppar, högt tempo = många kalorier som försvinner = uppskattat!

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Hoppas att du haft en underbar jul :)

2010-12-26 @ 23:23:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0